Maria, Praha 2:
Dobry den, ve vašem posledním časopisu jste slibovali, že bude možnost domluvit se o terminu doručení vašich produktu. Vždy s objednávkou žádám o sdělení terminu dodávky a přikládám i telefon, ale marně. Opět musím pro zboží na oblastní balíkovou poštu, dojet tramvají a za současného počasí si budu koledovat o zlomeninu. Bude někdy tento problém vyřešen? Budu zvažovat další objednávku...
06.12.2010 dne 21:43

Dobrý den, děkujeme Vám za dotaz.

Původní stanovený termín pro doručování zásilek také jinou službou než Českou poštou se nám z technickcýh důvodů nepodařilo dodržet, i když na tomto stále pracujeme.  

Úpravy v informačním  systému  jsou  složitější  než  počítali. Možnost volby dopravce  by  měla  být  funkční  od  nového roku.

Omlouváme se způsobené  problémy, děkujeme za pochopení situace. Pěkný den Vám přeje

07.12.2010 dne 10:25