Jiří, Nový Jičín:
Dobrý den,včerejšího dne mi přišla poštou Vaše nabídka na 22% slevu a taktéž jsem ji objevil i na stránkách.Připadá mi to trochu divné-27.1. je mi vyřízená objednávka a zboží přichází na adresu 30.1.2012 a já se dovídám o slevě,která by činila z mé objednávky 360,-Kč.Myslím si,že někdo mohl upozornit na slevu a objednávku vyřídit později.Již podruhé mám námitky vůči Vašemu postoji ,poprvé to bylo kvůli odměnám,kdy byly na stránkách a vlastně již nebyly a tam postup byl v pořádku-myslím,že tento případ je trochu obdobný ,ale naopak.Nevím zda tak se chová seriozní obchodník k zakazníkovi/členovi důchodci/-to si už přeberte sami. Možná,že odpovíte máte smůlu.
02.02.2012 dne 9:31

Dobrý den pane Vávro,

akce a slevy jsou vždy vyhlašovány tak, aby je náš zákazník mohl využít. Nelze však avizovat slevu předem, nejsme supermarket nebo hypermarket, abychom měli volně ložené letáky např. s týdenními slevami.

Akce jsou pouze pro nakupující u nás, jsou velmi časté. trvale máme nabídky zboží 1+1 zdarma, balení s tabletami zdarma, výprodejové akce sezonní /nyní vánoce/ výprodejové akce expirační, občas akce dvojitý bonus, akce happy day nebo happy week. Stále máme de facto něco zajímavého v nabídce.

Děkuji za pochopení situace, přeji hezký den.

 

02.02.2012 dne 10:56