Violeta, Câmpulung:
Dobrý den.Včera jsem si u vás objednal produkt GinkoPrim Max,který chci zaslat jako dárek,objednávku jsem zaslal,ale unáhleně jsem u platby uvedl Dobírkou ČP,co mám učinit,aby balíček byl odeslán a já mohl platbu provést kreditní kartou nebo převodem na váš účet a zda tento dárek bude zaslán do 23.12.2009.Děkují za odpověď.
17.12.2009 dne 7:20

Dobrý den, na tento dotaz jsem Vám již několikrát na různých forech odpověděla. Učinil jste současně novou objednávku s platbou převodem, nezměnil jste místo dodání, zásilka bude doručena na Vaši adresu. Toto vše se děje na přání klienta, pouze přes počítačový program, tedy co si klient napíše to je zpracováno. I dle údajů, které byly v dostatečném předstihu vyvěšeny na naší webové stránce Vám nyní mohu sdělit pouze to, že uděláme všechno pro to, aby zásilka do Vánoc doručená byla, ovšem tuto skutečnost v současné době již negarantujeme. Garantovali jsme doručení u objednávek, podaných DO 15. prosince 2009.

Prosím, v případě potřeby již nepište ani e-maily, ani dotazy na různá fóra nebo poradny, ale kontaktujte přímo bezplatnou linku 800 141 141, zde Vám rádi výše uvedené skutečnosti znovu potvrdíme.

Děkuji Vám za pochopení, přeji hezký den.

17.12.2009 dne 8:47