František, Nymburk:
Dobrý den,vážení,mám zvláštní přání.Kupuji váš výrobek PROSTENAL a kdysi jste k němu dávali dárek, hrací karty.Já jsem je teprve teď rozdělal, že je budeme s vnoučkem hrát a zjistil jsem, že jedna karta chybí, respektive není natištěná.Jedná se o kulovou sedmu.Mohu poslati i FOTO čistého listu.Kdyby se u vás ještě našla a mohli mi ji poslat, byl bych docela rád.Moc děkuji za odpověď a zdravím Vás, Mareček František, Nymburk
03.03.2012 dne 7:18

Dobrý den pane Marečku,

omlouvám se Vám za scházející kartu a je mi líto, žádné karty již velmi dlouho skladem nemáme. Je to již několik let, co jsme dárek karty měli v sortimentu.

Lituji, nemohu Vám vyhovět. Děkuji za pochopení a přeji hezký den.

05.03.2012 dne 6:50