Mariana, Constanta:
Dobrý den,Vážená paní Drašnarová. Děkuji Vám za vyčerpávající a přesnou odpověď k mému dotazu z 4.11.2010.Omluvu za chybný postup Vaší firmy přijímám,zároveň Vám sděluji,že práva reklamace k chybně zaslaným výrobkům nehodlám využít.Omylem zaslaná balení Vápník-hořčík-zinek dostanu " pod stromeček",využiji je dlouhodobě k léčbě mého současného zranění(vykloubené rameno). K témuž jsem proto žádal o zaslání PROENZI 3.Nedodání Beta karotenu vyřeším zakoupením tohoto v lékárně, kde je výrobku dostatek.Autolékárny jsem sice žádal dvě (2ks),zamýšlel jsem je jako dárek k vánocům pro mé dva syny motoristy.Nevadí,druhou dokoupím, je jich zatím dostatek.To jen Vy je nemáte skladem v dostatečném množství.Velký zájem o tento dárek jste manažersky nezvládli,což v minulosti nebylo zvykem. Proto možná čtu negativní reakce v diskuzním fóru od mnoha členů Klubu zdraví. Odpověď na můj dnešní dotaz nežádám. S přáním hezkého dne Tomáš Novotný.
07.11.2010 dne 18:13

Dobrý den pane Novotný,

na každý dotaz zde uveřejněný je povinností odpovědět.

Máte pravdu, že zájem o autolékárničky byl více než obrovský, předpokládali jsme, že naši klienti tak jako obvykle využijí své nastřádané Wk na nákup produktů pro posílení zdraví, ovšem mýlili jsme se. Děláme všechno pro to, abychom lékárniček měli dostatek. Nejde však udělat nadbytečné zásoby, po novém roce je již nikdo nebude chtít.

Děkuji za pochopení, přeji hezký den.

08.11.2010 dne 14:37