Ioana, Roman:
Dobrý den,v rozmezí tří týdnů jsem odesílala čárové kódy na započítání bodů na mé konto.První zásilku jsem posílala obyčejnou poštou a protože mi nepřišlo od Vás sdělení o připsaní bodů, domnívala jsem se, že tato zásilka se na poště ztratila. V pátek jsem proto další čárové kódy zasílala již doporučeně,opět mi nepřišlo sdělení o připsání bodů na konto, ovšem při náhodné kontrole na Vašich stránkách jsem zjistila, že mi byly připočteny asi oboje body. Proč již nezasíláte informativní mail, bylo to příjemné a hned jsem věděla na čem jsem.Děkuji za odpověď na můj dotaz a přeji stále více spokojených zákazníků
22.11.2016 dne 19:45

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz v poradně.

Děkujeme za upozornění, zasílání potvrzujících e-mailů samozřejmě ověříme. Standardně je zasíláno u objednávky a načtení čárových kódů.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

 

22.11.2016 dne 20:05