Mihaela Stefania, Praha:
Dobrý den,v posledních 2 týdnech jsem provedl přes internet 2 objednávky, ale ani jednou se mi nenabídla možnost platby kartou, kterou bych jednoznačně upřednostnil. Byla tam pouze možnost dobírky. Vybrat jsem si mohl jenom dopravce.Co je potřeba udělat pro to, abych mohl objednané zboží rovnou zaplatit kartou.S pozdravem,- ViKo-
8. 1. 2016 dne 12:12

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz v poradně.

Ověřili jsme situaci a nemáme hlášený žádný technický problém u platby kartou. Objednávky klientů nám standardně procházejí.

V případě potíží s objednávkou nás prosím příště přednostně kontaktujte na zákaznické lince 800 141 141, v pracovní dny v době 7-17 hod. Operátorky situaci ihned prověří a pomohou dokončit objednávku.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

 

13. 1. 2016 dne 14:06