Eva, Karviná 8:
Dobrý den,u poslední objednávky jsem uvedla,aby balíček při mé nepřítomností byl předán mé sousedce v přízemí.Včera jsem mimořádně byla doma i já,ale balíček nebyl dodán a ani sousedce,která je vždy doma,jenom večer nalezl manžel lístek ve schránce o nepředání balíčku a dokonce mu ho pošta nevydala ani dnes s lístečkem ze schránky a jeho OP.Mrzí mně to,protože mi to moc stěžuje nákup produktů u Vás.S pozdravem Eva Dordová
24.04.2009 dne 13:23

Dobrý den paní Dordová, děkuji Vám za zprávu. Chápu Vaše rozhorčení, doručování však zabezpečuje Česká Pošta, je vhodné podat stížnost přímo u vedoucího dodací pošty. Zásilka je předávána pouze osobě, která je uvedena jako adresát, tedy vydání manželovi není možné, ani po předložení OP. Měli však zásilku řádně doručit, čili učinit pokus o doručení, zazvonit, počkat a pak teprve házet do schránky oznámení.

Omlouvám se Vám za nepříjemnosti způsobené využitím našich služeb, i když k situaci nedošlo naší vinou. Děkuji za pochopení, přeji hezký den.

24.04.2009 dne 14:27