Helena, Mladá Boleslav:
Dobrý den, u mé poslední objednávky je stav "výrobky nejsou na skladě" - jak dlouho ponecháváte objednávky v tomto stavu resp. jak dlouho čekáte, zda chybějící výrobek bude zase na skladě? Nebo jinak - kdy přistupujete k odeslání dané objednávky bez chybějícího výrobku? Děkuji. HD
21.11.2009 dne 17:28

Dobrý den, děkuji Vám za dotaz. Všechny objednávky se snažíme zpracovat co nejdříve, pokud víme, že produkty by měl být znovu naskladněn do několika dnů, počkáme. Pokud se jedná o delší dobu, odesíláme bez tohoto výrobku.

Informace je obecná, ke každému případu přištupujeme individuálně. Prosím, napište mi na eva.drasnarova@walmark.cz o co konkrétně se jedná, podám Vám bližší informaci.

Děkuji za pochopení, přeji hezký den.

23.11.2009 dne 7:16