Milena, Chomutov:
Dobrý den,tak musím vyjádřit svou velkou nespokojenost s vašim produktem Mega Lecithin forte 1325 mg. A neříkejte mi, že chybička se vloudila, protože je to už druhá dodávka těchto nekvalitních tobolek.Dodali jste mi je na základě objednávky č. 15115361 z 30.11.2012. Na obale je vyrobeno 10.2.2012 a exp. do 20.10.2015.A dnes, když jsem otevřela lékovku, tak se tobolky nevysypaly, ale musela jsem je ulepené vyndavat prstem. Opět prosakuje obalem náplň a takovéto tobolky naskládat do týdenního dávkovače s ostatními léky je nemožné.Představou, že mi to čeká dalších 120 dní, mi vstávají vlasy hrůzou.Už jednou jsem to zažila, ale do konce exp. doby bylo jen 6 měs., tak jsem si řekla "dobře ti tak, měla jsi si zjistit nejdříve datum". Ale tyto končí za 2 roky a to už bude lecithin na podávání po lžičkách.Jsem otrávená a příště si budu moc rozmýšlet u vás něco objednat.Pěkný den - Čechová
21.03.2013 dne 13:35

Dobrý den paní Čechová,

děkuji Vám za zprávu a informaci o s tímto produktem. Řešením této nestandardní situace je reklamace. Prosím, pošlete celý výrobek, včetně svrchního balení výrobku /krabička atp./ s popisem závady, číslem faktury, číslem objednávky a Vaším členským číslem na reklamaci.

Adresa je:

Walmark, a.s.
reklamace
Nová Tovární 1940
737 01 Český Těšín

Reklamační oddělení záležitost vyřídí do 30 dnů ode dne příchodu reklamace. Prosím Vás o spolupráci, určitě bude záležitost vyřízena.

Všechny produkty, které vykazují nestandardní barvu, vzhled, chuť či vůni je potřeba co nedříve poslat na reklamaci, abyste mohla obdržet kvalitní a dobrý výrobek, případně finanční náhradu a mohla být zjištěna příčina závady. Nezasláním se nic nevyřeší. I kdyby scházel pouze jediný den do konce expirace, určitě této možnosti využijte.

Omlouvám se Vám za vzniklou situaci, přeji hezký den.

 

21.03.2013 dne 14:00