🥳🧒🏻 Připravte se na Den dětí s Marťánky! Sleva až 45 % právě nyní ZDE🧒🏻🥳
Anonymní:
Dobrý den,snažil jsem se přihlásit do klientské sekce, ale nemohl jsem si vzpomenout na heslo. Chtěl jsem si nechat poslat heslo na e-mail, ale systém informuje, že zadaný e-mail není registrován.Vytvořil jsem tak novou registraci s tím, že jsem si myslel, že použiji své přiřazené klientské číslo A5800959, ale vytvořil jsem úplně nový účet, na kterém tak nevidím žádné svoje objednávky, body, atd.Existuje klientský účet s číslem A5800959, pokud ano, je možné na něm obnovit heslo a nově vytvoření účet na jméno Jiří Fogl, zadaný e-mail foglovi@seznam.cz, smazat?Děkuji za informaci a s pozdravemJiří Fogl
15. 11. 2016 dne 21:00

Dobrý den pane Fogle,

děkujeme za Váš dotaz v poradně.

Zákaznické číslo A5800959 máte v pořádku platné. Nastavili jsme Vám nové přihlašovací údaje, viz. níže a doplnili e-mail. Měl jste tam nastavený jiný e-mail: foglovalucie@seznam.cz

Přihlašovací jméno: A5800959 nebo e-mail foglovi@seznam.cz
Heslo: Fogl

S pozdravem a přáním hezkého dne,

 

 

16. 11. 2016 dne 13:03