Jana, Opava:
Dobrý den. Registrace u Vás mi proběhla v pořádku, ale při zadávání klienstkého kódu nastane chyba a nejde pokračovat dál. Nastaly tyto chyby: - systému se nepodařilo vytvořit nového klienta! Chyba ve volbě typu klienta Zřejmě jste zadal(a) špatný klientský kód nebo vámi zadané údaje nesplňují podmínky pro změnu typu klienta. Český Telekom musíte uvést správný kód vaše e-mailová adresa musí mít formát něco@ct.cz Benefit Plus musíte uvést správný kód Kód nebyl uveden správně. Kód zadávám z ING BENEFIT PLUS slevové karty. Kde dělám chybu, poraďte prosím. Děkuji
15.10.2010 dne 8:24

Dobrý den, klientský kód při registraci /vytvoření nového zákazníka/ dáváte pouze pokud máte přidělen kód od svého zaměstnavatele nebo pojišťovny. Zřejmě nemáte kód ve správném tvaru.

Prosím, kontaktujte bezplatnou linku 800 141 141 v pracovních dnech v době 7-19 hodin, ověříme, o co se jedná.

Pěkný den Vám přeje

15.10.2010 dne 14:23