Josef, Praha 6 - Dejvice:
Dobrý den, ráda bych se zeptala, kdy bude dokončen dárkový program. Stále tam vidím hlášku, abychom měli strpení, že je prováděna úprava. Jsou tam věci, které starší lidé, kteří většinou využívají nákupy Vašich produktů nepotřebují. Když jsem si objednala utěrky, tak jsem dostala zprávu, že budou naskladněny a pak už nebyly a s froté ručníky to bylo totéž. Posílám čárové kody, platím poštovné, ale z Vaší nabídky již nic nepotřebuji. Takže jsem 2x zaplatila poštovné za odeslání kodů a nic jsem si nevybrala. Myslím, že by v nabídce dárků věrnostního programu, mělo být něco, co by upotřebila starší generace.Utěrky a ručníky byly dobré a upotřebí je všichni. Kupovat si ve strším věku další žehličku, váhu, sušičku, manikuru či batoh je opravdu zbytečné, protože tyto věci již každý má a duplicity nevyužije. Děkuji za odpověď, kdy bude úprava stránky dárkového programu dokončena.Novotná
25.03.2016 dne 1:56

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz v poradně.

Nabídka dárku je již aktuální, poznámku smažeme. Děkujeme za upozornění.

Je nám líto, že si z letošní nabídky nemůžete vybrat. Wk body však můžete použít i na nákup našich produktů zdarma.
Dárky vybíráme dle zájmu klientů, jejich prodejnosti a atraktivity. Např. o utěrky byl malý zájem, proto jsme je do věrnostního programu opětovně nezařadili. Všechny dárky, které jste vyjmenovala jsou v současné době velmi žádány a to tak, že bohužel nezvládáme pokrýt poptávku. Další aktualizace věrnostního programu proběhne v září 2016.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

 

 

29.03.2016 dne 10:27