Anonymní:
Dobrý den, prosím o informaci ohledně bodů. Nakupovala jsem již a zobrazuje se mi, že jsem neučinila žádný nákup, děkuji za odpověd´.
22. 2. 2017 dne 10:39

Dobrý den paní Šiveňová,

děkujeme za Váš dotaz v poradně.

Ověřila jsem Vaše zákaznické číslo a nemáte na něm žádné uzavřené objednávky. Jen dva otevřené nákupní košíky z 5.8.2011 a 9.1.2017.

Poslední odeslanou objednávku č. 2347682 máte z 5.12.2016 navedenou bez přihlášení. Proto se Vám nezobrazuje v přehledu. Wk body se již v této době nepřipisovaly. Zasílání čárových kódů bylo ukončeno k 31.12.2016.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

 

22. 2. 2017 dne 14:20