Anonymní:
Dobrý den.Před týdnem jsem u Vás opakovaně objednala Proenzi, Prostenal a Omegu 3..velmi mě mrzí, že pro nás "pravidelné zákazníky" nebylo možné využít 25% slevy, kterou jste vyhlásili dnes. Mohla jsem ušetřit 350 Kč.To není radost k Vánocům, spíš lítost a smutek.I.Ryšavá, 97268287
13. 12. 2017 dne 19:12

Dobrý den paní Ryšavá,

děkujeme za Váš dotaz v poradně.

Ověřila jsem Vaši objednávku a zadávala jste ji 6.12.2017. Sleva 25% je platná až od 13.12.2017 do 18.12.2017.

Pravidelně Vám zasíláme e-mailem nabídky a taktéž slevové kupóny. Stačí tyto nabídky sledovat. Nevyužila jste totiž ani slevu 15%, která je pro členy platná od listopadu do 20.12.2017. Kupón jsme posílali v listopadovém časopise a taktéž e-mailem.

Chápeme, že sledovat každý e-mail bývá v tomto období náročné, proto doporučujeme nás s objednávkou kontaktovat telefonicky, kde Vás operátorky vždy upozorní na probíhající akce.

Bezplatná zákaznická linka 800 141 141 (v pracovní dny v čase 8 - 18 hod.)

S pozdravem a přáním hezkého dne,

 

15. 12. 2017 dne 12:44