František, Praha:
Dobrý den, před časem jsem objednal některé léky z vaší nabídky. jednaá se především o nový prostředek na tlak. Dodnes nic nepřišlo. Můžete mi, prosím odpovědět, zda objednávka došla?
15.05.2010 dne 11:43

Dobrý den, děkuji Vám za dotaz.

Protože neuvádíte své členské číslo a zde na dotazech nevidím do ostatních částí kromě otázky, prosím, kontaktujte bezplatnou linku 800 141 141 v pracovních dnech v době 7-19 hodin.

Prosím o pochopení, dne 17. května 2010 je zákaznický servis Českém Těšíně z důvodu záplav uzavřen. V terý bude pravděpodobně standardní pracovní doba, záleží na možnosti dodávek el. proudu a příjezdových komunikacích, které jsou nyní nedostupné.

Nyní odpovídám na dotaz z home office.

Děkuji za pochopení, přeji hezký den.

17.05.2010 dne 8:49