Marius Constantin, Campulung:
Dobrý den, právě jsem si objednala u Vás zboží, ale bohužel, odklikla jsem nesprávnou adresu. Je to objednávka č. 1390450, správná adresa má být Olbrachtova 9, 140 00 Praha 4. A ještě prosím o zrušení objednávky č. 1390419, protože při platbě kartou byl nečitelný CVV kód, takže ji nešlo zadat, proto jsem zboží objednala dobírkou. Děkuji, hezký den Olga Marčeková
02.02.2012 dne 15:59

Dobrý den paní Marčeková,

děkuji Vám za zprávu. Objednávka 1390450 je již ve stavu vyřízeno, nelze ji tedy měnit ani jinak doplňovat. Vždy, když objednávku potvrdíte, je již zablokovaná pro úpravy. Tuto již nemohu ani stornovat. V případě, že by se tato situace opět vyskytla, je nutno IHNED kontaktovat bezplatnou linku 800 141 141 v pracovních dnech v době 7-19 hodin. Zde na dotazech odpovídám ve třetím pořadí, tedy prve telefonické dotazy, dotazy e-mailem a pak poradna. Nemusím zde tedy reagovat okamžitě, i když se snažím vždy co nejdříve.

Prosím, vyzvedněte objednávku 1390450 pokud možno na adrese, kterou jste zadala. Můžete také objednávku nevyzvednout, vrátí se nám zpět. Vznikají nám tím však naprosto zbytečné náklady. Pokud se rozhodnete zásilku nevyzvedávat, učiňte prosím novou objednávku, zboží Vám doručíme na adresu, kterou uvedete.

Objednávka s platbou předem kartou bude samovolně po neuhrazení ve lhůtě stornována.

Děkuji Vám za pochopení situace, přeji hezký den.

03.02.2012 dne 11:49