Eva, Žďár n. Metují:
Dobrý den.právě jsem odeslala objednávku a všimla jsem si, že jsem najednou odhlášená z vašich stránek,takže nevím, jestli byla objednávka odeslána z mého členského čísla nebo ne. Jako zákaznice Gold bych měla ještě obdržet slevu 8%, a to já teď nejsem schopna zjistit jak to je. Jestli se něco pokazilo a objednávka byla odeslána jinak, tak se to stalo nedopatřením, protože stále trval problém se zadáním slevového kódu.Lze to když tak řešit nápravou?Dárek k nákupu nad 800 Kč pošlete automaticky? Nikde jsem nezahlédla okénko pro nějaké zadání dárku.Prosím nevolejte, jen piště, jsem neslyšící, telefonovat nelze. Ráda bych měla objednávku odeslanou přes mé členské číslo. Děkuji
10. 4. 2018 dne 17:34

Vážená paní Ceralová,

děkuji za zprávu. Psala jsem email,aby jste zavolala,ale až teď vidím,že ze zdravotních důvodů nemůžete. Objednávku Vám zadávám a uplatním jak slevu,tak dodám dárek k nákupu zdarma. Potvrzení objednávky pošleme na email, doručování čekejte v příštím týdnu.

S pozdravem

11. 4. 2018 dne 10:32