IOAN, Jihlava:
Dobrý den, právě jsem odeslala objednávku a ještě jsem si uvědomila, že potřebuji vitamíny B12.Objednala jsem je, ale až po odeslání první.Bylo by možné tyto vitamíny přidat k balíčku produktů, které jsem již před několika minutami objednala?
16.01.2011 dne 17:12

Dobrý den, vzhledem k tomu, že objednávka proběhla o víkendu, a tato objednávka je nadále zpracovávána, v této době již nemohu s objednávkou manipulovat.

Naše pracovní doba je v pracovní dny v době 7-19 hodin, v této době se Vám rádi věnujeme, v ostatní době je vše zpracováváno automaticky a zásah je možný až při naší fyzické přítomnosti.

Je však možné, že objednávka je z nějakého důvodu pozdržena a je možno ji stornovat či upravit. Prosím, kontaktujte neprodleně naši bezplatnou linku 800 141 141, zde uveďte svůj požadavek a hlavně členské číslo, abychom věděli, o kterého klienta se jedná.

Děkuji Vám za pochopení situace, přeji hezký den.

17.01.2011 dne 9:52