Petr, Žďár nad Sázavou:
Dobrý den,po objednání produktů jsem zjistil, že se liší internetová verze celkové objednávky od její tiskové verze. Celková cena je v pořádku, ale ceny za produkty a jejich ceny za počet kusů jsou v tiskové verzi vyšší. Správná je internetová verze. Mohu poslat kopie internetové a tiskové verze objednávky, ale jen neveřejně, jen pro potřebu firmy Walmark.Děkuji za odpověď.
01.05.2011 dne 17:08

Dobrý den, děkuji Vám za dotaz.

Samozřejmě můžete poslat jakoukoli poštu např. na info@walmark.cz, kde také odpovídám na dotaz.

Z dotazu jsem nepochopila o které rozdíly přesně se jedná, prosím tedy o vyznačení rozdílů. Můžete mě také kontaktovat na bezplatné lince 800 141 141, dnes jsem zde do 19  hodin, v další dny jsem vždy přítomna v době 11-15 hodin. Kolegyně Vás na mě rády přepojí.

Prosím ještě o ověření, zda ceny získáváte opravdu z objednávkého ceníku zásilkové služby Klubu zdraví Walmark, nebo z Tabulky bonusů. Všechny tyto podklady prosím mějte při volání při ruce.

Děkuji Vám za zájem o naše produkty i služby, přeji hezký den.

02.05.2011 dne 11:49