Mariana, Constanta:
Dobrý den,paní Skalková.Přihlásil jsem se,abych hledal Vaši odpověď k mému dopisu avizovanou SMS, Nenašel jsem nic,ale alespoň jsem si přečetl diskuzi všech naštvaných klientů.Všichni mají pravdu,bohužel pro Vás . Opravdu vyřizujete vedení firmy všechny zaslané stížnosti?Nejspíš ne,jinak by skvělí manažeři museli chodit kanálama a stydět se za firmu. Myslím, že i já s Vámi skončím po mnoha letech ukládání peněz do takové špatné firmy. Je mi to líto,ale odsud potud. S pozdravem T.Novotný.
13.12.2016 dne 15:03

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz v poradně.

Pane Novotný, omlouvám se, ale Vašemu dotazu nerozumím, můžete mi jej více upřesnit? Posílal jste nám dopis poštou? A co znamená avizováno SMS? Odpověď mi prosím zašlete na e-mail info@walmark.cz. Děkuji.

Předpokládám, že jste četl diskuzi ke zrušení dárků věrnostního programu.

Náš zákaznický program prochází velkou změnou. Snažíme se o jeho zjednodušení a zaměření se na výhodnější ceny našich produktů, namísto věcných dárků nabízet lepší akce, slevové kupóny, atd.  Ano, změna není populární a chápeme všechny negativní reakce klientů.
Za nastřádané Wk body lze zdarma objednat naše výrobky. To že jsme se rozhodli nenabídnout věcné dárky ale naše produkty z nás ještě nedělá špatnou firmu.

Děkujeme za porozumění.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

 

14.12.2016 dne 12:57