Anonymní:
Dobrý den,ověřovala jsem hodnoty čárových kódů, abych je mohla odeslat. Když jsem ale zadala kód 3674, ukázalo se, že kód nebyl nalezen. To i v případě, že jsem zadala kód celý. Jednalo se o kódy z krabičky Zinek Forte 100 t. Těchto kódů mám více, protože si tento produkt objednávám velice často (naposledy 2 ks 2.11.). Hledala jsem pochybení u sebe a snažila se zjistit, jestli není chyba na mé straně. Pak jsem si všimla, že na webových stránkách je u tohoto výrobku uveden jiný kód - 3681. Nyní tedy nevím, v čem je problém a proč uvedené kódy nelze nalézt. Udělala jsem něco špatně? Děkuji za odpověď. S pozdravem Erlebachová
19. 12. 2016 dne 18:27

Dobrý den paní Erlebachová,

děkujeme za Váš dotaz v poradně.

Doporučujeme zaslat všechny čárové kódy, které máte k dispozici. I přesto, že nelze ověřit hodnotu. Může se jednat o čárové kódy z limitované edice nebo došlo ke změně EANu, např. změna složení, obalu, atd. Přesnou hodnotu Vám načteme po přijetí a ověření kódů.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

 

 

 

20. 12. 2016 dne 13:07