Andrei, Praha:
Dobrý den, omlouvám se, že obtěžuji, ale nejprve jsem se domnívala, že se nejspíš někde stala chybička, ale již dvakrát, možná už 3x mi nepřišel časopis klubu zdraví. Ne že bych si jej nepřečetla online, ale přeci jenom mít jej v ruce je něco jiného. Nepotřebuji zaslat minulá čísla, ale prosím o zasílání následujících. Děkuji a doufám, že to opravdu bylo pouhé nedopatření. Měnila jsem si zde kontaktní adresu, takže to možná způsobilo onen problém.
27.07.2011 dne 18:29

Dobrý den, prosím, kontaktujte bezplatnou linku 800 141 141 v pracovních dnech v době 7-19 hodin. Klientům, kteří se nám více než 2 roky neozvou /neposílají kódy, neobjednávají, nemají dotazy/ přestáváme časopis posílat, a to z ekonomických důvodů. Nevíme, zda se klient odstěhoval atp. Pokud si přejete obnovit zasílání časopisu, prosím tedy o kontakt. Současně ověřte, zda máte správně nastavenu zasílací adresu.

Krásný den Vám přeje

29.07.2011 dne 8:38