Carmen Monica, Bucuresti:
Dobrý den, odpověď č. 18199 a 18200 se mně nezobrazuje, i když jsem přihlášená. Prosím o informaci.
20.10.2009 dne 8:08

Dobrý den paní Schneiderová, pokud jste přihlášená, prosím, podívejte se do osobního profilu do úseku Moje dotazy. Zde je vše vypsáno.

Nyní Vám zde kopíruji odpovědi na oba dotazy:

1/ Dobrý den paní Schneiderová, vše je vysvětleno v poznámce objednávky - informace o úhradě došla opožděně, původní objednávka byla stornována pro pozdní úhradu. Založila jsem Vám novou objednávku, ovšem mezi tím došlo k vyprodání Arthrostopu - tedy čekám na dodání produktu, následně objednávku nejen uložím, ale ihned uvedu do stavu zaplaceno a následně zásilku pošleme.

2/ Dobrý den paní Schneiderová, odpověď jsem Vám již zaslala. Přeji krásný den.

Věřím, že je nyní vše v pořádku, přeji hezký den.

 

20.10.2009 dne 8:38