Lucie, Dobrovice:
Dobrý den, obracím se na vás s dotazem ohledně dodání obsahu výrobku Spektrum Energy. Objednala jsem si u vás dne 13.2.2012 zásilku s vitamíny, kde jsem mimo jiné měla objednáno ještě vánoční balení Spektrum Energy za Kč 268,-. Spektrum jsem předala jako dárek mamince, ale ta bohužel po rozdělání zjistila, že jedna plastová lahvička s vitamíny je úplně rozdělaná a nemá ani ten stříbrny krycí papírek, který bývá pod víčkem. Obsah tohoto balení měl jen 18 kusů Spektrumu. Nikdy se nám nic podobného nestalo, výrobky od Walmarku kupuji pravidelně a již několikrát jsem je objednávala po internetu. Obracím se na vás tedy s dotazem, co s tím, jak mám postupovat, otevřené vitamíny bych opravdu nejedla? Děkuji za odpověď. Lucie Kabele
26.02.2012 dne 17:23

Dobrý den paní Kabele,

omlouvám se Vám za vzniklou situaci, prosím, pošlete zboží k reklamaci.

Prosím, popište situaci na jakýkoli papír, připište své členské číslo, celou adresu a telefonní a e-mailový kontakt, přiložte rozbalenou krabičku a zašlete vše na adresu:

Walmark, a.s.
reklamace paní Gryčová
Nová Tovární 1940
737 01 Český Těšín

Reklamace bude řádně vyřízena ve lhůtě nejpozději 30 dnů.

Děkuji Vám za spolupráci a přeji hezký den.

27.02.2012 dne 6:45