Adrian, Timisoara:
Dobrý den, objednávku jsem posílala dne 21.1. v 19,27 jelikož jsem se dostala až nyní v 19,40 k počítači, tak jsem vám nemohla zavolat do 14 hod. Stejně jste už zboží vyexpedovali. Jsem už vaše dlouhodobá členka. Děkuji D.
22. 1. 2014 dne 20:45

Dobrý den, děkuji Vám za zprávu, záležitost tedy považuji za vyřízenou.

Akce bez poštovného, happy nákup, časově omezené akce jsou aktivní vždy pouze v daný termín. Před ani po akci nelze nárokovat akční bonusy, slevy a dárky. Děkuji Vám za pochopení.

Pracovní doba našeho servisu je v době 7-19 hodin v pracovních dnech, e-maily a dotazy zde na www.klubzdravi.cz vyřizujeme dle časových možností. Nejrychlejší je vždy kontakt na bezplatné lince 800 141 141 v uvedené době.

Děkuji za pochopení, přeji hezký den.

23. 1. 2014 dne 11:17