Simona:
Dobrý den, objednávala jsem si v minulém týdnu vitamíny a ještě nedorazily. Chci se jen ujistit, že z Vaší strany bylo vše v pořádku zasláno na mojí adresu. Při minulé zásilce bylo na balíku jiné směrovací číslo, tak jestli se nemohlo stát, že balík dorazil někam jinam. Děkuji. Doležalová
09.12.2009 dne 19:54

Dobrý den, v současné době máme velké nahromadění objednávek a vysokou nemocnost v distribuci, bohužel na tuto práci nelze najmout jednorázově neproškolené pracovníky, dochází proto ke zdržení zásilek cca o 7 pracovních dnů. Postupně časovou prodlevu snižujeme, všechny zásilky budou určitě doručeny do Vánoc.

Protože neuvádíte konkrétní číslo objednávky nebo Vaše ID, nemohu odpovědět na jakou adresu resp. s jakým PSČ byla zásilka odeslána. Prosím, kontaktujte naši bezplatnou linku 800 141 141 pro ověření objednávky.

Děkuji za pochopení situace a přeji hezký den.

10.12.2009 dne 7:44