Marian, Hradec Králové:
Dobrý den,objednali jsme si u Vás Prostenal (to velké vánoční balení), ale při hledání kódu (kvůli Wk) jsem žádný nenašel. Co mám dělat? Mám poslat při zpáteční zásilce s ostatními kódy prázdnou krabičku, abyste mi věřili, že jsme tento medikament skutečně zakoupili? Děkuji za odpověď. S pozdravem Marian Janko
28.12.2011 dne 18:03

Dobrý den pane Janko, děkuji Vám za zprávu. Každý výrobek je opatřen čárovým kódem, který vypadá jako souhrn bílých a čených čárek vedle sebe, pod tímto kódem je číslo výrobku. Kód je s největší pravděpodobností na vnějším balení, může ale být i na vnitřních krabičkách.

Pokud tento kód nenaleznete, pravděpodobně Vám buď nebylo prodáno kompletní balení, nebo byl obal s kódem vyhozen, nebo omylem např. při balení  dárku, odstraněno vrchní balení.... pošlete tedy pouze krabičku a informaci o naší dohodě, že tuto započítám. Na obálku prosím napište moje jméno, abych zpracovávala došlou zásilku já.

Děkuji Vám za pochopení situace, přeji hezký den.

29.12.2011 dne 7:19