Carmen Monica, Bucuresti:
Dobrý den, objednala jsem si zboží - obj. č. 917368.Překvapilo mně, že není uhrazeno. Bohužel jsem byla nemocná, tak jsem zjistila pozdě. Protože se mně příkaz k úhradě částky nevrátil, měla jsem za to, že je uhrazeno. Bohužel zasílám příkazy poštou a výpis mám 1x za měsíc, takže mně přijde nejdříve kolem 10.prosince.Prosím, je-li to možné,podívejte se, zda opravdu nebylo uhrazeno. Mělo být zaplaceno do 18. listopadu 2009. Děkuji
30.11.2009 dne 10:24

Dobrý den, ověřila jsem, tato objednávka je již ve stavu stornováno - neuhrazeno ve lhůtě. Prosím, ověřte u svého bankovního ústavu, zda platba proběhla a kdy. Pokud bude zaplaceno, napište mi, musím spárovat variabilní symboly, protože objednávku musím sama znovu zaevidovat.

Pokud platba neproběhla, prosím, učiňte novou objednávku přímo Vy sama. Lituji, v současné době Vám nemohu podat jinou zprávu, v případě potřeby nás kontaktujte na bezplatné lince 800 141 141 v pracovních dnech v době 4-19 hodin, zde je operativnější možnost dohodnutí jak dále s objednávkou naložit.

Děkuji za pochopení, přeji hezký den.

30.11.2009 dne 11:31