Jaroslava, Brno:
Dobrý den,objednala jsem si zásilku na dobírku. Došla velice brzo, ale bohužel ne v požadovaném množství. Na faktuře č.49162751 bylo vše dle mé objednávky, tudíž v pořádku, ale po rozbalení zásilky jsem zjistila, že ve skutečnosti chybí 1 ks (celé balení) Proenzi 3+ 180 + 45TBL za cenu 734,-- Kč. Okamžitě jsem Vaši zásilkovou službu kontaktovala telefonicky. Žádám Vás o okamžité řešení této nemilé situace a těším se na Vaši zprávu o kladném vyřešení tohoto problému. Vzhledem k tomu, že se jedná o nemalou finanční částku, věřím, že vše vyřešíte k oboustranné spokojenosti. Děkuji Vám za zprávu.
05.10.2010 dne 12:32

Dobrý den, děkuji Vám za zprávu.

Pokud jste kontaktovala naši bezplatnou linku, určitě jste získala i pokyny jak reklamaci řešit. Za způsobené nepříjemnosti se Vám omlouváme, každou reklamací se zabýváme a vyřizujeme je ve stanovených lhůtách.

Prosím tedy, využijte informací, které jste získala na bezplatné lince. Děkuji za pochopení a přeji hezký den.

05.10.2010 dne 14:29