Dana, Kutná Hora 1:
Dobrý den,objednala jsem si výrobky za více jak 1200 kč. Tato objednávka se rozdělila na dvě, z toho důvodu, že některé výrobky nebyly.A po první doručené zásilce jsem komunikovala s pracovnicí a tak jsme nahradily doprodaný Vitamín A+ 100+20 tbl. za 100 tbl. ten mi ješte nedorazil a ani betabronz. Děkuji balvínová
10.06.2010 dne 22:58

Dobrý den paní Balvínová, prosím, v této záležitosti kontaktujte zákaznický servis na bezplatní lince 800 141 141 v pracovních dnech v době 7-19 hodin. Rádi se Vám budeme věnovat.

Je mi líto, zde Vámnemohu odpovědět, máme více klientek stejného příjmení a bližší údaje neuvádíte, resp. je na veřejných dotazech nevidíme.

Děkuji za pochopení, přeji krásný den.

14.06.2010 dne 7:10