Milena, Mnichovo Hradiště:
Dobrý den, objednala a zaplatila jsem si minulý týden balíček Idelin,tady ,když se přihlásím mi píšete, že jsem si zatím nic neobjednala, tak tomu nerozumím....
29. 3. 2016 dne 10:06

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz v poradně.

Ověřili jsme Vaši objednávku a je v pořádku. Objednávku jste však navedla bez přihlášení do Vašeho zákaznického účtu, proto ji nevidíte v přehledu svých objednávek. Než-li začnete objednávat, zkontrolujte si vždy správnost přihlášení.

Dodatečně objednávku spárujeme s Vašim zákaznickým číslem.

Pokud máte potíže s přihlášením nebo jste zapomněla heslo, obraťte se na nás telefonicky na bezplatné lince 800 141 141.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

 

 

29. 3. 2016 dne 10:33