Barbora, Ostrava 3:
Dobrý den, občas mám problém s odlepením čárového kódu z výrobku, abych vám ho mohla zaslat. A jak jsem si přečetla v diskuzním příspěvcích, nejsem sama. Taky mi připadá způsob odlepování a zasílání čárových kódů trošku "kostrbatý". Zajímalo by mně, zda neuvažujete o inovaci ,a to tak, že před odesláním objednávky zákazníkovi, načtete na jeho registraci čárové kódy, čímž by odpadlo odlepování a jejich zpětné zasílání.Předpokládám, že ne všichni zákazníci jsou členy Klubu zdraví, tak by si to mohlo týkat právě členů jako další výhodička. Děkuji a přeji všem příjemný den.
29.04.2010 dne 9:15

Dobrý den, děkuji Vám za dotaz.´

Načítání originálních kódů je jediný naprosto prokazatelný způsob jejich nákupu. Zkoušeli jsme již kódy při objednávce zpracovat a připočítat Wk, bohužel však většina klientů tytéž kódy poslala zpět s tím, že naprosto stejné produkty zakoupila v lékárně. Protože chceme věrnostní program zachovat i pro klienty, kteří nakupují v lékárnách, v dohledné době nebudeme způsob registrace Wk měnit.

Prosím o pochopení situace, jakmile  zjistíme, jak zamezit duplicitní registraci kódů, určitě provedeme změny.

S přáním krásného dne

29.04.2010 dne 12:48