Karolína, Chvaletice:
Dobrý den, nemám dotaz, spíš takovou poznámku, jestli o tom víte. Při objednání po internetu Vám přestali chodit potvrzovací emaily. Už jsem to v dotazech četla u jedné paní a bylo jí porazeno, aby si zavolala na bezplatnou linku, zda objednávka byla provedena či ne. Já objednávku sice ve svých objednávkách nyní mám, ale potrvzovací email mi taktéž žádný nepřišel. Při potvrzení závazné objednávky se objeví jen čekejte probíhá potvrzení objednávky nebo něco podobného, ale tím to končí už to nedoběhne a celé Vaše stránky se kousnou a žádný potvrzovací email neodejde. Jen jsem Vám to chtěla sdělit, zda o tom víte a nějak to řešíte. Přeji hezký večer
24.06.2009 dne 20:26
Dobrý den, děkuji Vám za zprávu, ověříme situaci. V případě, že by se podobná situace opět vyskytla, prosím, neprodleně nás kontaktujte. Děkuji Vám za spolupráci, přeji hezký den.
25.06.2009 dne 10:56