Jaroslav, Poříčany 90:
Dobrý den,nedávno jsem si zakoupil v lékárně Proenzi 180+45 tbl.,jak pro sebe tak pro svou matku.Dlouhodobě jsme s tímto přípravkem spokojeni ale jaké bylo naše překvapení když jsme balení Proenzi otevřeli a zde byly tky v rozbitém stavu,přepůlené.Taktéž v druhém balení.Myslím,že za tak nemalé peníze by člověk měl dostat balení neporušené a nikdo v lékárně mi nedovolí balení otevřít a zkontrolovat.Za celou dobu užívání tohoto preparátu,který je opravdu na úrovni jsme toto nezažili a jsme pohoršeni i jednáním pracovníků lékárny kde jsme tento stav reklamovali ale bezúspěšně a ještě k nám bylo pohlíženo,že jsme to snad rozbili sami,i přes tuto nepříjemnou záležitost tky nějak poskládáme a užíváme nic jiného nám nezbývá a máme nyní obavy kde a jak si koupíme další balení abychom se tohoto vyvarovali.S pozdravem Plot J. (tel.:725033308)
01.08.2011 dne 12:19

Dobrý den, děkuji Vám za dotaz.

Pokud tablety nesou známky poškození - polámané rozdrobené a podobně, je toto důvodem k reklamaci, kterou zákazník vždy vznáší tam, kde zboží zakoupil. Pokud v lékárně, je lékárna povinna tuto reklamaci přijmout. Prosím tedy, požádejte lékárnu ještě jednou o přijetí reklamace.

Pokud byste nakoupil u nás, reklamaci bychom z důvodu poškození tablet bez problémů vyřídili.

Jsme rádi, že Vám naše produkty vyhovují, i z tohoto důvodu Vám nabízím prodej přes www.kzw.cz

Děkuji Vám za pochopení situace, přeji hezký den.

01.08.2011 dne 14:53