Mariana, Constanta:
Dobrý den. Můj text není ani tak dotazem, jako spíš připomínkou k zaslanému zboží. Počátkem listopadu t.r. jsem ve Věrnostním programu objednal za Wk body dárek - Soda Stream. Zamýšlel jsem toto jako dárek pro manželku a mě k vánocům. Druhý den po převzetí zásilky na poště jsem balík otevřel, abych zjistil, co obsahuje a co mám dokoupit Ježíškovi tak, aby šlo dárek hned použít. K mému údivu se z dárku přes noc vypařila základní lahev, ač je na obalu psána několika jazyky, že je součástí balení. Znovu připomínám, že balík nebyl otevřen Přesto takový zvláštní jev. Trochu mě zjištění rozesmutnilo, ale co s tím dělat ? Reklamovat u Vás ? Nakonec jsem si řekl, že získal-li jsem SodaStream " zadarmo" , dokoupím chybějící lahev a věc budu moci používat. Chtěl jsem Vám jen toto sdělit , abych snad zabránil opakování stejné situace. Děkuji .Tomáš Novotný .
14. 11. 2013 dne 21:30

Dobrý den pane Novotný,

děkuji Vám za zprávu, která příjemná není a situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti. Zboží kontrolujeme namátkově, pokud scházela láhev , prosím, pošlete celou zásilku zpět k reklamaci, vrátíme Vám Wk, nebo pošleme nový Sodastream.

Můžeme ještě řešit zasláním pouze balení DUOpack lahve, prosím, kontaktujte pro řešení situace bezplatnou linku 800 141 141 v pracovních dnech v době 7-19 hodin.

Máme zájem na tom, abych všichni klienti byli spokojeni s naší prací, chyba nás mrzí a učiníme vše pro to, abyste byl spokojen.

Pěkný den přeje

15. 11. 2013 dne 10:46