Dana, Kladno:
Dobrý den, Můj muž byl u vás zaregistrován pod č. 9461823, Hlavinka Václav. Jelikož letos v březnu zemřel, chtěla bych dál pokračovat . Chci se vás zeptat, jestli můžete členskou kartu přepsat na mě nebo , musím se já znovu zaregistrovat. Děkuji za odpověď.
20. 9. 2013 dne 10:23
Dobrý den, děkuji Vám za zprávu i za zájem využívat i nadále naše služby. Prosím, kontaktujte bezplatnou linku 800 141 141 v pracovních dnech v době 7-19 hodin, operátorky s Vámi provedou změnu zákazníka /jméno, příjmení, případně další změny/ sdělí Vám stav Wk a podají další informace. Určitě se znovu neregistrujte, převezmete členství po manželovi se všemi již nastřádanými Wk i historií původního klienta. Pevné zdraví Vám přeje
23. 9. 2013 dne 10:08