Dobrý den, děkuji Vám za doplnění Vašeho členského čísla.
Poslala jste do věrnostního programu kódy za 605 Wk, a to dne 19.4.2011. Členkou KZW jste ode dne 14.4.2011. Do KZW jste se přihlásila internetem, neuvedla jste žádný e-mailový ani telefonní kontakt. Vzhledem k tomu, že ihned posíláte čárové kódy, předpokládám, že jste si zjistila ve Stanovách, že tento věrnostní program je pro naše klienty zřízen a že jej můžete využívat.
Protože u nás doposud neproběhl žádný nákup výrobků a po pěti dnech členství posíláte kódy z produktů v celkové nákupní ceně cca 7 tisíc korun, žádám Vás v souladu se Stanovami KZW o zaslání dokladu o nákupu těchto produktů.
Zde cituji Stanovy KZW, které jsou veřejně přístupné na našich webových stránkách:
2.9 Členství v KZW může být jednostranně zrušeno ze strany Walmark, a. s., bez možnosti využití nastřádaných a nevyčerpaných Wk, a to z důvodu podvodu či pokusu o podvod na společnosti Walmark nebo jiném členu Klubu zdraví Walmark nebo osobě nakupující produkty společnosti Walmark, a. s. Důvodem může být např. falšování čárových kódů jakýmkoli způsobem, získání čárových kódů nekalým způsobem a podobně. Společnost Walmark, a. s., si vyhrazuje právo požadovat po členovi Klubu zdraví Walmark doklad o zakoupení většího množství produktů, pokud čárové kódy z nich uplatňuje ve věrnostním programu KZW. Větším množství se rozumí čárové kódy v hodnotě vyšší než 500 Wk, zaslané jednorázově a/nebo vykazující známky hromadného odběru, nákupu či jiného získání produktů. Každý takový případ je řešen individuálně.
Děkuji Vám za pochopení situace a žádám o zaslání dokladu o nákupu.