Věra, Chodov:
Dobrý den,minulý rok jsem zakoupila pro dceru vitamíny Martánku s Imunoactivem 100t.Poslala jsem čárkový kod na Vaší adresu pro získání bodu.Obálka byla poslána doporučeně.Bohužel jsem po přihlášení zjistila,že mám pořád aktuální stav učtu 0 Wk.Zakoupila jsem opět velké balení vitamínu,ale přemýšlím o tom jestli je mám čárkový kod zaslat,když mi žádné body nebyly přičteny.Byla chyba na mé staně,nebo došlo k omylu.Děkuji za odpověd,Krejčí
26.01.2012 dne 22:53

Dobrý den paní Krejčí,

děkuji za dotaz a prosím o upřesnění, napište mi podací číslo zásilky a den, kdy byl doporučeně kód zaslán. Nemáme žádné nezpracované zásilky, vše zapisujeme ihned po příchodu k nám na Zákaznický servis. Pokud nejsou kódy započítány maximálně do týdne od odeslání zásilky, je potřeba ihned dát dotaz a pátrat, zdržování nemá smysl.

Děkuji za odpověď, učiním vše, co bude v mých silách.

Pěkný víkend přeje

27.01.2012 dne 8:24