Floarea, Praha:
Dobrý den,mé dceři bude18 let. Na základě toho dostalaod Vás dopis,kde jste jí nabízeli připsání 50Wkbodů a slevu 20% při přechodu z kategorie dítě do kategorie dospělí. na základě toho jsme si objednali větší objednávku s tím, že 20% ušetříme. V našempřípaděje to cca 360 Kč.Slevu jsme však nedostali.Jsem vdova ,částečně invalidní ,nezaměstnaná matka 3 dětí. 60 Kč je pro mneznačně velká částka. Kdybych nedostala Váš dopis,tak bych nic neobjednávala. Utratilajsem díky Vám 1811 Kč, což je v mém případě značně velká sumaJsem velmi naštvaná. Doufám,že mi nenapíšete nějakouvýmluvu. Bohužel dopis(s nabízenou slevou) od Vás jsem již vyhodila a tak nemám důkaz, že jste mi to nabízeli. Prozím o nějakou kompenzaci v hodnotě 360Kč.Seimlová
26.04.2011 dne 16:16

Dobrý den paní Seimlová,

děkuji Vám za zprávu a prosím o kontakt na bezplatnou linku 800 141 141 v pracovních dnech v době 7-19 hodin. Dnes jsem zde já osobně do 19 hodin, v ostatních případech operátorky.

V dopise bylo napsáno členské číslo, na základě kterého byla stanovena jednorázová sleva. Pokud již dopis nemáte, prosím následně sdělit jméno a příjmení, bydliště dcery. Ověřím, k jaké situaci došlo a jak se dá řešit. Bez uvedení bližších informací bohužel nemohu informace vyhledat.

Děkuji Vám, že jste se na nás obrátila, těším se na zavolání.

S přáním hezkého dne

27.04.2011 dne 10:40