Jan, Zlín:
Dobrý den, mé členské číslo je 300 167 18,při vyplňování objednávky produktů se toto číslo nikde požaduje. Jak se tedy odliší člen klubu od nahodilého zákazníka ? Asi bych se měl jako člen nejdříve přihlásit, ale zapomněl jsem jak postupovat.
09.07.2015 dne 13:45

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz. Při objednávání můžete uvést Vaše zákaznické číslo do poznámky a my Vám objednávku s číslem spárujeme. Ideální však je se nejdříve přihlásit a poté objednávat. V tomto případě se Vám ihned načtou bonusy za objednávku a objednávka se zobrazí v sekci "Moje objednávky".

E-mailem jsem Vám odeslala obnovené přihlašovací údaje.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

 

14.07.2015 dne 9:54