Robert, Jablonec nad Nisou:
Dobrý den,koupil jsem dítěti balení Marťánci s Imunactivem, který obsahoval ručičkové hodinky (doma po rozbalení jsme zjistili, že nejdou) u hodináře jsme nechali vyměnit baterii za novou, ale po cca 1 hod. opět přestali fungovat. Tím se nám zklamání zdvojnásobilo, neboť syn chtěl digitální hodinky od Marťánků a já ho přemluvil na ručičkové, které ani na druhý pokus nefungují. Poradíte, jak dále postupovat (mám poslat hodinky i s krabicí od vitamínů k vám?). Děkuji.
30. 12. 2013 dne 11:06

Dobrý den, děkuji Vám za zprávu.

Je mi líto, že hodinky nejsou funkční, jedná se o vánoční balení z roku 2012, sami jej již nemáme v prodeji ani nemáme žádné tyto hodinky na výměnu. Zboží je u nás doprodáno. Prosím, napište mi Vaši adresu na eva.drasnarova@walmark.cz domluvíme způsob kompenzace.¨

Omlouvám se Vám za vzniklou situaci, přeji hezký den.

30. 12. 2013 dne 14:29