Zuzana, Praha 5 - V. Ohrada:
Dobrý den, koukám, že jste mi odebrali Wk, docela mě to mrzí, jsem dlouholetý zákazník, jen jsem měla z osobních důvodů pauzu.škoda, že nezasíláte upozornění, že body expirují.:-(
27.03.2014 dne 22:34

Dobrý den, děkuji Vám za dotaz.

Údaje o věrnostním programu a platnosti Wk vždy posíláme písemně ve Stanovách, a to při vstupu do KZW. Také jsou k nahlédnutí na www.klubzdravi.cz v úseku O nás - Stanovy.

Informaci o expiraci neposíláme z technických důvodů. Prosím, pokud máte zájem o aktivaci expirovaných Wk, kontaktujte bezplatnou linku 800 141 141 v pracovních dnech v době 7-19 hodin. Každou záležitost řešíme individuálně.

Děkuji za pochopení a přeji hezký den.

 

28.03.2014 dne 7:58