Anonymní:
Dobrý den, kdysi jsem byla členem věrnostního programu. Dnes jsem se po letech opět za pomoci chatu, kde mě pomohla sl. Blanka, které tímto děkuji, vrátila k osvědčeným preparátům. Můj dotaz je: zda jsem stále členem věrnostního programu nebo si členství budu muset nově nahlásit. Už jsem si udělala objednávku a nemám nikde uvedené body. Je možné toto řešit. Nikde jsem se nedočetla, že by se ukončení členství omezovalo dobou odmlčení nebo něco podobného. Děkuji předem za odpověď. Přeji hezký víkend :-) Černá
21. 7. 2017 dne 15:37

Dobrý den paní Černá,

děkujeme za Váš dotaz v poradně.

Ověřila jsem Vaše členství a je v pořádku. Stále jste členkou Klubu zdraví Walmark. Zákaznické číslo: A6834591. Členství ukončujeme pouze na žádost klienta.

Co se týče věrnostních bodů, tak náš věrnostní program byl ukončen k 31.3.2017. Nyní se body nesbírají.

Připravujeme nový zákaznický program. Předpokládaný termín spuštění bude letos na podzim. Informace budou uvedeny na našich webových stránkách.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

24. 7. 2017 dne 11:11