Anonymní:
Dobrý den,jsme už mnoho let zákazníky Vaší firmy. Vždy jsme byli maximálně spokojeni nejen s výrobky Walmarku, ale i s milými a ochotnými pracovnicemi zákaznického servisu. Díky věrnostnímu programu jsme získali i několik velice pěkných dárků. Proč ale píši. Potřebovala bych poradit, jak by bylo možné reklamovat varnou konvici Concept. Moc se nám líbila a až dosud s ní nebyl problém. Ale nyní po necelém roce přestala fungovat.Děkuji za odpověď a přeji i nadále mnoho spokojených zákazníků. J. Erlebachová
5. 3. 2017 dne 19:48

Dobrý den paní Erlebachová,

děkujeme za Váš dotaz v poradně.

Nefukční konvici nám zašlete na níže uvedenou adresu. Reklamaci vyřídíme připsáním Wk bodů zpět na Váš účet. Můžete je poté vyčerpat na nákup našich produktů. Pošlete nám prosím konvici co nejdříve, jelikož platnost Wk je do 31.3.2017, aby jste si je stihla vyčerpat. Jelikož je náš věrnostní program ukončen, nemáme k dispozici nové konvice.

Adresa:
Zákazický servis Walmark
Nová Tovární 1940
737 01 Český Těšín

S pozdravem a přáním hezkého dne,

 

6. 3. 2017 dne 10:10