LILIANA, Písek:
Dobrý den,jsem ve věrnostním klubu mnoho let a také mnoho tisíc jen již zaplatila za Vaše vitamíny..... nyní zvažuji ukončení.Vůbec nejsem spokojena s Vašim věrnostním programem. Nebojím se napsat, že je to od Vás drzost a Vaše neustálé slibování a poté fiasko, že opět nejsou dárky je již trapné a neschopnost do nebe volající. Děláte ze zákazníků blbce.Jak je možné, že nejsou v programu dárky které mají být dle Vašeho časopisu v nabídce.Chápu, že může nějaké zboží dojít, ale co je moc to je příliš.RYCHLOVARNÁ KONVICE s regulací teploty - dlouho nebyla, pak nahrazena jinou levnější s informací, že v květnu bude původní a je červen a stále nic ..... je pravda, že nebylo napsáno který květen myslíte ..... Nyní už ani není konvice v nabídce.SUŠIČKA OVOCE - nebyla, tak jsem si zadala hlídání naskladnění produktu. Konečně je skladem ihned zadána objednávka a světe div se opět není. To už je tedy vrchol všeho - děláte z nás stádo hlupáků.Nyní doplněny dárky - jen brak .... z čeho si máme vybrat.POKUD NEMÁTE NA TO ABY VŠE FUNGOVALO TAK JAK MÁ - ZABALTE PODNIKÁNÍ. TOTO NENÍ VHODNÉ SERIÓZNÍ JEDNÁNÍ ZAVEDENÉ FIRMY, KTERÁ SI VÁŽÍ KLIENTŮ.KDY BUDE V NABÍDCE RYCHLOVARNÁ KONVICE S REGULACÍ TEPLOTY A SUŠIČKA OVOCE?Děkuji za jasnou odpověď, za všechny nespokojené klienty Alena D.PS: jsem také podnikatel, ale toto bych si ke klientům nedovolila. Pokud nemáte skladovací prostory zjistěte zájem - objednejte a obratem vyskladněte. Dnes se prodejci perou o své místo na trhu - pokud není schopen dodat jeden - za dveřmi je další, který dodá obratem. Když se chce všechno jde
30. 6. 2016 dne 20:32

Dobrý den paní Dubská,

v rámci zkvalitňovaní našich služeb v současné době pracujeme na inovaci věrnostního programu. Je to důvod, proč byla možnost výběru dárků za nasbírané body pozastavená. Nový Věrnostní program Vám představíme začátkem podzimu.

S pozdravem

4. 7. 2016 dne 12:24