Zdeňka, Brno:
Dobrý den, jsem spokojena s Vašimi službami, ale nelíbí se mi poštovné, protože v konečném efektu nepoznám žádnou slevu.Členové klubu by měli být zvýhodněni. Ještě se zeptám jestli kartu mohu použít v lékárně pro nějaké zvýhodnění. Děkuji za odpověď
08.01.2010 dne 8:40

Dobrý den, děkuji Vám za dotaz. Poštovné ve výši 85.- Kč účtujeme v případě, že objednávka nedosáhně výše 590.- Kč. Při objednánávce nad 590.- Kč již poštovné hradí naše firma. Takto nastavené poštovné je pro klienty velmi výhodné, a to hlavně ve srovnání s ostatními e-shopy, kde klient platí poštovné vyšší a bez ohledu na to, zda je jeho objednávka za 100.- Kč nebo za 1500.- Kč. Věřím, že tuto situaci poschopíte.

Lékárny na základě předložení členské karty žádná zvýhodnění neposkytují.

Děkuji za pochopení, přeji hezký den.

08.01.2010 dne 9:30