Václav, Ostrava:
Dobrý den, již 2x - včera a dnes jsem se pokusil nakoupit u Vás Vaše produkty a zaplatit přes Benefity.Po vložení čísla karty a pin kódu se Váš systém neustále vrací a znovu požaduje vložení čísla a pinu.Již jsem ověřil u Benefity.cz, že zadávám správné údaje.Kde je problém? Děkuji za odpověď.
16. 2. 2015 dne 19:40

Dobrý den,

děkuji za Váš dotaz. U programu Benefit a.s. došlo od 1.1.2015 ke změně v heslech. Nyní musí být heslo větší než 4 čísla a menší než 10 čísel. Většina klientů má 10-ti místné heslo.
Pokud Vy také, tak jakmile provedete změnu na 9-ti místné, bude vše v pořádku a objednávka Vám projde.

Pokud i po změně hesla nebude možné objednávku zadat, zavolejte mi prosím na bezplatnou linku 800 141 141, dnes do 14:30 nebo pošlete e-mail: marketa.skalkova@walmark.cz

Děkuji a přeji hezký den.

 

17. 2. 2015 dne 9:18