Bohumír, Jihlava:
Dobrý den. Je mi divné, že při objednávce na dobírku jsem měl objednané produkty doma nejpozději za dva dny, tak po zaplacení převodem se za týden dozvím, že objednávka bude vyřízena až příští týden. Po předchozích zkušenostech jsem věřil, že firma WALMARK je solidní, tak jsem se rozhodl pro platbu předem. Po této zkušenosti si rozmyslím, jestli ještě budu vůbec něco u WALMARKU objednávat.
4. 3. 2016 dne 12:16

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz v poradně.

Dle sledovacího čísla je již Vaše zásilka evidovaná u přepravní společnosti DPD, kterou jste zvolil. Přesný termín doručení Vám kurýr zašle formou SMS zprávy.

Zpoždění v expedici zásilky bylo způsobeno velkým objemem objednávky za odbodí 26. - 29.2.2016. V této době končila akce poštovného zdarma a dárku za nákup 100 Wk.

Omlouváme se za zpoždění.

S pozdravem,

 

4. 3. 2016 dne 14:35