Simona, Praha 4:
Dobrý den,jako vaše dlouholetá odběratelka jsem velmi zklamaná zrušením stávajícího věrnostního programu, kdy mě opravdu velmi bavilo šetřit na krásné dárky.Velmi trapná mi přijde upoutávka na nový věrnostní program, údajně od 1.1.2017 a přitom ani k datu 8.2.2017 není na vašem webu žádná relevantní informace?Zhoršení všeho směrem k nám odběratelům jsem předvídala hned po oznámení prodeje části firmy zahraničním vlastníkům. Těm jde jenom o zisk a je jim jedno, že zničí unikátní zákaznický, věrnostní, a dalo by se říct až rodinný, systém Walmarku.S pozdravem I.PrůšováP.S. Velmi by mě zajímal soukromý názor zaměstnanců Walmarku na současné působení, ale to nemám šanci zjistit.
08.02.2017 dne 21:34

Dobrý den paní Průšová,

děkujeme za Váš názor.

Ukončení věrnostního programu je velká změna a rozumíme všem námitkám zklamaných zákazníků, kteří aktivně náš věrnostní program využívali. A ano, uznáváme, že neuvedení nových informací od 1.1.2017 je matoucí. Za to se všem klientům omlouváme.

Nový zákaznický program je stále v přípravě. Má přímou souvislost s další velkou plánovanou změnou našich webových stránek. Spuštění nového webu bylo z technických důvodu odloženo. Přesný termín zatím neznáme. Nejedná se o jednoduchou záležitost, proto prosíme o trpělivost.

Nový zákaznický program bude cílený na výhodnější ceny pro naše registrované klienty. Doporučujeme vyčkat a jeho nové fungování si vyzkoušet. Registrace v KZW je nezávazná a bezplatná. Poté uvidíte, zda-li se Vám naše nové výhody budou líbit a zůstanete i nadále našim stálým zákazníkem. 

Děkujeme za pochopení a trpělivost.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

 

10.02.2017 dne 13:09